علت تفاوت قیمت هیرتامین در داروخانه و بازار آزاد

علت تفاوت قیمت هیرتامین

علت تفاوت قیمت هیرتامین در داروخانه و بازار آزاد؟

اگر عبارت «قیمت هیرتامین داروخانه» را در گوگل جستجو کنید، از مشاهده اختلاف قیمت در سایت‌ها و داروخانه‌های اینترنتی یکّه خواهید خورد. در حالی که یک بسته ۳۰ عددی از همین محصول در بعضی فروشگاه‌های غیرمجاز،‌سوپرمارکت‌ها و حتی سالن‌های زیبایی به قیمت بیش از یک میلیون تومان، به عنوان «اصل» و آمریکایی به فروش می‌رسد.
این مسئله به نگرانی مصرف کنندگان این محصول، که به فروشگاه‌های غیرمجاز و مجاری غیررسمی توزیع دارو اعتماد ندارند دامن زده است. طوری که برای همه،‌ از جمله شاید برای خود شما سوال شده است که آیا بالاخره این هیرتامین اصل است؟
حالا ما تصمیم داریم برای پاسخ به این سوال شما، صفر تا صد هیرتامین را تعریف کنیم تا با خیال راحت به تقویت ریشه موی خود بپردازید.

هیرتامین چیست؟

کپسول هیرتامین ادونسد فورمولا، مکمل تقویت کننده و ضد ریزش مو ساخت کشور آمریکاست. در ساخت این محصول از مواد طبیعی استفاده شده، وگن و بدون گلوتن است. تاثیر مواد موثر موجود در این محصول در داشتن موهایی شاداب‌تر، قوی‌تر و ضخیم‌تر در آزمایش‌های کلینیکی مشاهده و ثبت شده است. هیرتامین حاوی ۲۳ ماده مغذی از جمله ۵۰۰۰ mcg بیوتین، آنتی اکسیدان زردچوبه، دانه فلفل سیاه، آلوئه‌ورا، ویتامین C و D3 است که با تغذیه بدن از درون و کاهش استرس ناشی اکسیدان‌ها بر پوست سر، رشد و سلامت موها را پس از یک دوره ۳۰ تا ۶۰ روزه از مصرف به وضوح بهبود می‌بخشد. این محصول در بازار ایران نیز شناخته شده و مشتریان پروپاقرصی دارد. تنها مسئله‌ای که ذهن طرفداران هیرتامین را مشغول می‌کند، اصل یا تقلبی بودن انواع موجود در بازار است.

پاسخ به سوالات شما درباره علت تفاوت قیمت هیرتامین

  • هیرتامین شما اصل است؟
  • چرا قیمت هیرتامین داروخانه ارزان است؟
  • این اصلا از کجا آمده، چطور بدانم تقلبی نیست؟
  • آیا آقایان هم می‌توانند هیرتامین مصرف کنند؟
    قیمت هیرتامین داروخانه ؟

    کپسول هیرتامین ادونس فورمولا

    تاریخچه هیرتامین:

    شاید برای شما جالبتر شود وقتی بدانید که شرکت هیرتامین را دو خانم به نام‌های لیلی قلیچی و لیلا میلانی-خوش‌بین در آمریکا بنیان گذاشته‌اند. دو دوست قدیمی که وقتی در سال ۲۰۱۶ و در جمعی صمیمی از مشکلات موهای خود، مثل ریزش موی بعد از زایمان، آسیب‌های ناشی از رنگ مو و مواد شیمیایی، استفاده از اکستنشن، مشکلات هورمونی و مسائل مربوط به استرس با هم درد و دل می‌کردند،‌ تصمیم گرفتند به کمک هم محصولی به بازار معرفی کنند که پاسخگوی نیاز موهایشان باشد.

    علت تفاوت قیمت هیرتامین

    اکنون هیرتامین به یکی از پرفروش‌ترین مکمل‌های پوست و مو در سراسر جهان تبدیل شده و دو سال پیاپی نیز جایزه بهترین مکمل مو را از newbeauty وب‌سایت معتبر زیبایی پوست و مو دریافت کرده است. نمایندگی‌ها و دفاتر متعدد این شرکت در سراسر جهان به تولید و پخش این محصول مشغولند.

    اما مهم ترین سوال :

    از کجا هیرتامین اصل را یشناسیم وتهیه کنیم؟

    در ایران به دلیل مسائل واردات، نوع آمریکایی این محصول مجوز فروش ندارد. این مسئله راهی برای افراد سودجو گشوده تا انواع تقلبی آن را به قیمتی گزاف، در بسته‌بندی شیک و با محتویاتی کاملا ناشناخته به عنوان اصل آمریکایی، مسافری و اریجینال در شبکه غیررسمی بازار دارو به فروش برسانند.
    خوشبختانه تشخیص انواع تقلبی این محصول چندان دشوار نیست، چون با وجود بسته‌بندی شکیل و زیبا،‌ فاقد برچسب تی‌تک هستند. شما می‌توانید با اسکن بارکد روی هر محصول رسمی و قانونی، در سامانه سازمان غذا و دارو ttac اصالت، تاریخ ساخت، شرکت سازنده، توزیع کننده و اطلاعات مشابه را مشاهده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *