ارسال فوری داروخانه شبانه‌روزی امید تهران، خدمتی است که داروخانه برای مشتریانی در نظر گرفته است که در کوتاهترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود نیاز دارند. شما می‌توانید داروهای بدون نیاز به نسخه، مکمل‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی مورد نیاز خود را در کمتر از 90 دقیقه دریافت کنید.
مخاطبین ساکن تهران در صورتی که هنگام خرید، روش ارسال فوری را انتخاب کنند، محصول مورد نظر از طریق پیک در هر ساعت از شبانه‌روز و هر روز از هفته در کمتر از 90 دقیقه دریافت و هزینه پیک را در محل تسویه می‌کنند.
مخاطبینی که خارج از مناطق 22 گانه شهرداری تهران سکونت دارند، در صورتی‌که روش ارسال فوری را انتخاب کنند، محصول مورد نظر را در عرض یک روز کاری و از طریق تیپاکس (پس کرایه) دریافت می‌کنند و هزینه ارسال را در محل تسویه می‌کنند.

ارسال رایگان

شما در هر نقطه از ایران که سکونت داشته باشید، در صورتی‌که سفارشی بالاتر از مبلغ 799 هزار تومان ثبت کنید، هزینه ارسال را مهمان داروخانه خواهید بود و محصول خود را از طریق پست پیشتاز دریافت خواهید کرد.

ارسال پستی

روش ارسال پیش‌فرض داروخانه امید، ارسال از طریق پست پیشتاز است. در این روش شما محصول مورد نظر خود را بسته به بعد مسافت، بین 1 تا 3 روز کاری و با هزینه ثابت 27 هزار تومان برای سراسر ایران دریافت خواهید کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 22514133-021 تماس حاصل کنید یا با آدرس ای میل داروخانه مکاتبه کنید.

داروخانه شبانه‌روزی امید، تهران میدان ملت

ارسال فوری

فروش اینترنتی انواع داروهای بدون نسخه، مکمل های تخصصی، غذایی، ورزشی و بدنسازی‌، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات ارتوپدی و پزشکی، لوازم کودک و مادر، محصولات مخصوص آقایان. ضد آفتاب، مرطوب کننده، ضدچروک، ضدلک، روشن کننده. ارسال رایگان برای خریدهای بالای 799 هزارتومان، ارسال فوری هر روز هفته هر ساعت از شبانه روز

بازدید از اینستاگرام داروخانه امید

مشاهده محصولات